Tarkoitukseni oli osallistua tyylin ja pukeutumisen blogimaailmaan (oikeammin sanottuna; harjoitella pukeutumista) - mutta kuvantekeminen otti kuvantekijästä vallan.

My intention was to participate in the blogging world of style, and dressing (to be correct; to learn how to dress) - but creating pictures took over the mind of a picture maker.

Tule Kuvattavaksi - Hinnasto

maanantai 13. kesäkuuta 2016

Akvarellitilauksia



No niin ihmiset – voisin samalla vimmalla maalata akvarelleja; eli huomio kaikki halukkaat - nyt akvarellitilaukset vetämään! Useiden kanssa puhuin asiasta jo Kaapelilla, mutta sama tarjous vielä kaikille: Ottamatta suurempia taiteellisia vapauksia maalaan realistisia akvarelleja (siis paperille vesivärein) teistä itsestänne, lapsistanne, lemmikeistänne, puutarhoistanne, kesämökeistänne, unelmamaisemistanne – melkein nyt mistä tahansa mistä lähetätte minulle selkeän valokuvan. Maalaan työt tilausjärjestyksessä ja tarjoan tämän kuun loppuun mennessä tilatut työt hintaan 200€/kpl. Yhteen työhön maalaan korkeintaan kaksi ihmistä tai ihmisen ja max 2 eläintä. Toki voin samalle arkille tunkea enemmänkin tavaraa, mutta hintaan lisään tällöin toisen työn hinnan. Papereiden kokovaihtoehdot – hintaan vaikuttamatta - ovat:  noin 75 x 65 tai puolet arkista. Näyttelyakvarellit olivat noin 75 X 65. Voin myös tarjota tyytyväisyystakuun, eli jos tuntuu siltä, että maalaamissani hahmoissa on jotain pielessä, niin teen samalla hintaa uuden version . Tarkennan vielä: tämä tarjous koskee siis realistisia töitä – eli asiakkaan itsensä tulee tarjota minulle tarkka aihe.
Tilaukset voi tehdä ykityisviesteinä facebookissa tai kirjoittamalla minulle sähköpostia sivupalkissa tarjolla olevaan sähköpostiosoitteeseen.

Moni on kysellyt mikä fiilis minulle jäi näyttelystä – johon, olen vastannut yksinkertaistaen hyvä, vaikka ”fiilikseni” ovat tietysti yhtä moninaiset kuin yleisölläni oli tapoja katsoa minua ja taidettani. Jokaisesta vieraastani ilahduin suuresti, mutta ketään loukkaamatta voinen kai sanoa, että muutamien henkilöiden kokonaisvalatainen palaute sai minut ajattelemaan, että on todellakin olemassa ihmisiä, jotka istuttavat puita vielä silloinkin kun ovat täyttäneet yhdeksänkymmentä.
Kiitos KAIKILLE – näyttely oli minulle ilo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti