Tarkoitukseni oli osallistua tyylin ja pukeutumisen blogimaailmaan (oikeammin sanottuna; harjoitella pukeutumista) - mutta kuvantekeminen otti kuvantekijästä vallan.

My intention was to participate in the blogging world of style, and dressing (to be correct; to learn how to dress) - but creating pictures took over the mind of a picture maker.

Tule Kuvattavaksi - Hinnasto

tiistai 2. helmikuuta 2016

"Kuvaukselliset" varpaat / "Picturesque" toes


Kuva ei ole ensiluokkainen - otan teille uuden toisena päivänä - mutta asia on tärkeä: En pidä siitä kun ihmiset ajattelevat itsestään etteivät ole kuvauksellisia! ... Siispä otin teille kuvan "kuvauksellisista varpaistani" - eli kohdasta kehostani, joka on mielestäni ihan merkillinen (valitettavasti pyöreä iso etuvarvas ei tuossa pääse oikeuksiinsa, mutta korjaan asian pikimiten). Lienen ollut 15, kun Emmi serkkuni ryömi lattialla ja kähmi varpaitani ja silloin tajusin, että "ei piru tuo toukkakin tajusi, että mun varpaat on ihan kauheet"! Todellisuudessa serkku-vauva taisi vauva-aivoillaan ajatella, että ihanat varpaat, aion käpäillä ja livoskella ja viedä nuo kotiin! - hahaa! Joka tapauksessa, jos minun varpaani kelpaavat kuvaan, niin KAIKKI maailman ihmiset ovat ehdottoman kuvauksellisia.

The photo is not first-rate - I'll take you a better one another day - but my concern is important: I do not like when people tell me they are not picturesque! ... Thus I took you a "picture of my picturesque toes" - in other words a spot in my body that I think is very, very peculiar (unfortunately the picture doesn't do justice to the peculiarity of the round, large big toe, but I'll fix the problem as soon as possible). I think I was about 15, when my cousin Emmi crawled on the floor and groped my toes, and that's when I realized "dickens! - Even the caterpillar noticed my toes are horrible!" In reality my baby cousin probably thought with her baby brain " lovely toes, I'm going to grab them, and lick them and take the home!" - hahaa! Anyhow, if my toes are good enough for a picture, then ALL the world's people are absolutely picturesque.


 ... voi, voi, voi - nyt vähän kaduttaa, että lupasin "paremman" kuvan!
... oh, oh, oh - now I regret a bit that I promised a "better" picture!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti